08.12.2020

Як народилася линійка нових соусів

ТМ Гуляй-поле розширює лінійку соусів! Тільки-но ми встигли поділитися з вами радісною новиною – появою нових соусів, так вже поспішаємо додати до них НОВИНКУ! Соус «Сирний неймовірний» – він справді відповідає своїй назві, адже є улюбленцем багатьох. Такий універсальний та легкий, він точно стане вашим фаворитом! Мабуть найпопулярніший серед усіх соусів у світі.

Саме до запуску нового смаку соусу, ми взяли інтерв’ю у директора з виробництва компанії DELTA-FOOD – Дмитра Остапця, що з радістю погодився поділитись цікавими фактами щодо запуску лінійки нових соусів зі смаками, розповів таємниці рецептури та те, що мотивувало не зупинятись на досягнутому.

Розкажіть будь ласка, як з’явилася ідея щодо розробки соусів?

Ідея вивести на ринок лінійку соусів ТМ «Гуляй-поле» не була спонтанною, результатом озаріння, чи чогось подібного. Ні, як і більшість ідей, вона стала наслідком постійного моніторингу ринку харчових продуктів, зокрема бакалійної групи, та глибокого аналізу процесів, що відбуваються на цьому ринку. Більш того, це наслідок дотримання стратегічного плану компанії по розширенню асортименту продуктів під ТМ «Гуляй-поле». Ми, як компанія, прагнемо зробити життя людей смачнішим і емоційнішим. Смаки в людей різні, отже ми маємо задовольнити вимоги якомога більшої аудиторії за рахунок широкого асортименту продукції. А нові смаки, нові продукти – це, очевидно, й нові емоції.

Чому саме такі смаки були обрані?

До даного питання підійшли виважено. Категорія соусів, на відміну від усталеного та традиційного за рецептурою майонезу, дозволяє створити майже необмежені варіації компонентів, поєднань та смаків. Тут є де «розгулятися» технологам та маркетологам. Проте, на ринку наразі вже сформована певна культура споживання соусів та певний асортимент. Відповідно, ми проаналізували, які соуси на даний момент визначають категорію, продаються найбільше, також врахували наявні на сьогодні технічні можливості та обмеження. Так обрали п’ять соусів для запуску на першому етапі. Підкреслю, це лише перший етап. Вже зараз ведеться лабораторна робота над новими видами соусів і не тільки…

Чи легким був старт проекту? З чого саме розпочався запуск новинки?

Особисто я вважаю, що найважче почати! Чесно кажучи, ще декілька років тому ідея випуску соусів виглядала просто нездійсненною, фантастичною. Тут головне повірити в свої можливості. Так і в нашому випадку. В якийсь момент власник компанії сказав: «Я впевнений, все у нас вийде!», і ця впевненість передалася всім учасникам проекту. Проект почався традиційно – з передпроектних напрацювань. Ми проаналізували наявні на ринку пропозиції по варочному обладнанню, зустрілися з представниками провідних виробників (Fryma Koruma, Stephan), що дало нам можливість визначитися з технічним рішенням щодо приготування соусів з урахуванням особливостей нашого виробництва. Після цього фактично й було прийнято остаточне рішення про запуск нового проекту.

Які основні етапи запуску нової продукції?

Як вже зазначив вище, спочатку мали місце передпроектні етапи: аналіз ринку соусів (фактично – оцінка цього сегменту та наших перспектив в ньому) та затвердження технічного рішення (базові вимоги до технології та обсягів виробництва соусів).

Далі було здійснено пошук постачальників варочного та фасувального обладнання, укладено відповідні контракти на виготовлення та поставку, було підготовлено нову виробничу ділянку – цех соусів, підведено відповідні комунікації, паралельно в лабораторних умовах не вщухала робота з виготовлення експериментальних зразків різних соусів, проводилися порівняльні дегустації з соусами інших виробників (не лише вітчизняних), розроблявся дизайн та маркетингова стратегія виводу лінійки соусів на ринок. Фінальним став етап монтажу та пуско-налагоджування фасувального обладнання, після успішного завершення якого проект перейшов у стадію поточного виробництва соусів.

Розкажіть більше про рецептуру кожного з соусів – як вони розроблялися? Скільки часу було витрачено на розробку кожної з них?

Без вагань скажу, що це найбільш відповідальний етап всього проекту. Нашого споживача, мабуть, в останню чергу цікавитиме питання, за якою технологією зроблено соус чи на якому обладнанні. Головне – наскільки цей соус смачний! Перед службою головного технолога компанії стояло непросте завдання – в результаті якого мали з’явитися найкращі за смаковими та органолептичними показниками зразки соусів (виключно 1-2 місце в сліпих дегустаціях з конкурентами). Хоча основу всіх соусів становить звичайний майонезний соус, їх унікальність полягає в окремому ключовому інгредієнті, від ретельного підбору якого й залежить кінцевий результат. В соусі «Тартар на кальмар» таким є мариновані огірки, в соусі «Папрік на пікнік» – солодкий червоний перець, в соусі «Грибний видатний» – сушені гриби, в соусі «Сирний неймовірний» – сир, в соусі «Часниковий бувай здоровий» – часник. На створення оптимальних рецептур пішло більше півроку, перепробувано безліч інгредієнтів від купи виробників, проведено десятки сліпих дегустацій… були й відверті невдачі. Але переконані, всі соуси вийшли дійсно якісними, смачними та яскравими. Тепер оцінку результатів нашої роботи над соусами має дати головний учасник проєкту – наш споживач!