09.03.2021

DELTA-FOOD та Fedoriv Agency звітують про свою роботу над дизайнами соусів Гуляй-поле

Компанія DELTA-FOOD, власниця торговельної марки “Гуляй-поле”, та компанія Fedoriv Agency прозвітували про свою співпрацю в проекті запуску лінійки неперевершених соусів «Гуляй-поле»! Ознайомитися з дизайнами та прослухати легенди можна за посиланням. «В межах співпраці були створені не лише дизайни, але й неймінг та унікальні аутентичні легенди, які розкривають ідею споживання кожного соусу – коментує Фатіма Тисячник, CMO DELTA-FOOD, – Понад півроку наша команда працювала над розробкою яскравих смаків першої лінійки соусів, вивчали смаки, пройшли череду дегустацій, паралельно розраховували та креслили фігурний дойпак, під який обирали постачальника обладнання. І поки йшло налаштування ліній фасування, ми нарешті підійшли до розробки дизайну та неймінгу соусів. Команда Fedoriv Agency запропонувала одразу низку яскравих концепцій, в межах кожної з яких можна було розвивати безліч ідей. Перемогла ідея із зображенням «родзинки» кожного соусу на пакованні, так народилися соковитий перець-папрік, видатний гриб, апетитний огірок, великан-часничок та спокусливий сир. А назви «папрік на пікнік», «тартар на кальмар», «часниковий бувай здоровий», «сирний неймовірний», «грибний видатний» стали яскравим доповненням до незвичайного вигляду дойпаку. Ми сміливо сподіваємося, що назви стануть власними іменами для груп цих соусів. Вже зараз ми активно проводимо дегустації нових рецептур другої хвилі в лінійці соусів, та сподіваємося на подальшу таку ж яскраву співпрацю з Fedoriv Agency».